User Identity /

Kompleksowy marketing dla e-commerce: jak powstała identyfikacja wizualna i sklep online?

Spójna identyfikacja wizualna to pierwszy krok do sukcesu online

Pierwszym etapem współpracy z Klientem było przygotowanie etykiet produktowych. Następnie wykonaliśmy projekty tub do konfekcji, które razem z produktem stanowią spójną całość.
Po przygotowaniu elementów identyfikacji wizualnej, rozpoczęliśmy prace nad sklepem internetowym. Do wdrożenia sklepu wykorzystaliśmy gotowy szablon graficzny oraz dostosowaliśmy go pod kątem potrzeb Klienta, tworząc dedykowane podstrony.
Sklep został oparty na systemie Wordpress z wtyczką WooCommerce. Ponadto wdrożyliśmy płatności PayU oraz dostawy kurierskie InPost. Gotowa i zaakceptowana platforma, została dostosowana do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Całość działań wpłynęła pozytywnie na UX.

Kilka słów o Enlitis – oleje CBD

Enjoy Little Things jako hasło, motto życiowe towarzyszyło nam od pierwszego dnia naszego wspólnego życia. Kolejnym etapem była wspólna firma, która tak jak wspomniałam zrodziła się z osobistych potrzeb. Stres, dwa etaty, rozwijanie swoich własnych dwóch firm i codzienna opieka nad dwójką małych, kochanych istot spowodowała, iż zaczęliśmy nie radzić sobie z własnymi emocjami, stresem oraz codziennymi obowiązkami.